Wednesday, June 15, 2011

KE MANA HILANGNYA SITI MUSLIHA?

Assalamualaikum..

Korang kenal tak siapa Siti Musliha?
Maybe tak ramai yang kenal esp.kpd adik2 yg masih muda..
Untuk pengetahuan korang,Siti Musliha ni seorang kanak2 istimewa..
Sye tahu psl dye pn dh sgt2 lama..
Xsilap waktu tu umur sye baru dlm 5-6 tahun..


Dulu dye selalu muncul kt TV sbb bakatnye
 dlm bidang nyanyian sgt2 hebat..
Lagipun ramai yg bersimpati..
Tapi,dah bertahun-tahun sye xpnah dgr cte psl dye..
Ble sye cari kt internet pn,
ramai jugak yg tertanye2 ke mana hilangnya Siti Musliha?

so,kalo korang ade info utk dikongsi..
korang bleyla bagitau sye..
bukan ape..teringin sgt2 nak tau..
kalo ade latest pic dye lagi bagus..huhu

kla,skian sjer utk kali neyh..trimas :)

5 comments:

pRiNCe said...

prince dtg melawat ye..entry yang bagus...huhu..:).. nak datang selalu boley ??hehee

CikGu NuRuL said...

haha..xde bgus mne pun..bese2 je..

Nur Syafiqah Md Takiyudin said...

sy pun da lama xdgr cerita pasal dia.dulu selalu dgr dia nyanyi kat tv.she is so amazing and have such a very nice voice.

Mr.R said...

Mr.R punya tertanya-tanya, ke mana siti musliha menghilang.

CikGu NuRuL said...

syafiqah & Mr. R

sye baru dpt info terbaru..tgk latest post..

SUARA PENULIS

BloG niey skdr unTuk penGisiaN & perk0nGsiaN di maSa laPaNG..TiaDa keNa menGeNa denGan individU yanG mAsiH hiDuP aTAu yAnG teLaH meninGGaL dUnia..Jika adE,ia cume kebetuLan semate2-matE...TrimaS (=

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...